Kupon na wczesne odblokowanie egzopancerza Krieger β
Egzopancerz Krieger β, który naciera na wroga przy pomocy osłon energetycznych i potężnych laserów, jest już dostępny! Zdobądź przewagę z kuponem na wczesne odblokowanie! Zawiera następujący element: – Kupon na wczesne odblokowanie egzopancerza Krieger β Egzopancerze dostępne za sprawą kuponów na wczesne odblokowanie można również uzyskać, spełniając warunki ich odblokowania w grze. Należy pamiętać, że można je kupić nawet w przypadku ich wcześniejszego uzyskania. Uwaga: Przedmioty z tego zestawu mogą być także dostępne do zakupu osobno lub w ramach innych zestawów. Należy uważać, aby nie zakupić ponownie tego samego produktu. Aby użyć pobranej zawartości dodatkowej, przejdź z ekranu tytułowego na ekran główny w grze. Uwaga: Ten dodatek DLC jest dostępny tylko na koncie Microsoft, na którym został zakupiony. Nawet jeśli jesteś organizatorem grupy rodzinnej, konta członków rodziny nie uzyskają tego dodatku.