Kupon na wczesne odblokowanie egzopancerza Krieger α
Uzyskaj wczesny dostęp do egzopancerza Krieger α! Ten pancerz jest wyposażony w strzelbę, której pociski można doładować, by roznieść wrogów w pył. Zawartość: Kupon na wczesne odblokowanie pancerza Krieger α: Strzelba szturmowa Uwaga: Kupony na wczesne odblokowanie można kupić nawet wtedy, gdy odblokowano już dany egzopancerz lub spełniono warunki jego odblokowania. Należy uważać, by nie kupić kuponu umożliwiającego wczesne odblokowanie egzopancerza, który został już odblokowany. Przedmioty z tego zestawu mogą być także dostępne do zakupu osobno lub w ramach innych zestawów. Należy uważać, aby nie zakupić ponownie tego samego produktu. Aby użyć pobranej zawartości dodatkowej, przejdź z ekranu tytułowego na ekran główny w grze. Uwaga: Ten dodatek DLC jest dostępny tylko na koncie Microsoft, na którym został zakupiony. Nawet jeśli jesteś organizatorem grupy rodzinnej, konta członków rodziny nie uzyskają tego dodatku.