Kupon na wczesne odblokowanie egzopancerza Barrage α
Uzyskaj wczesny dostęp do egzopancerza Barrage α! Wyposaż swój pancerz w wyrzutnię rakiet zdolną wysadzać w powietrze hordy dinozaurów i wrogich Egzowojowników! Zawartość: Kupon na wczesne odblokowanie pancerza Barrage α: Rakietowy skok Uwaga: Kupony na wczesne odblokowanie można kupić nawet wtedy, gdy odblokowano już dany egzopancerz lub spełniono warunki jego odblokowania. Należy uważać, by nie kupić kuponu umożliwiającego wczesne odblokowanie egzopancerza, który został już odblokowany. Przedmioty z tego zestawu mogą być także dostępne do zakupu osobno lub w ramach innych zestawów. Należy uważać, aby nie zakupić ponownie tego samego produktu. Aby użyć pobranej zawartości dodatkowej, przejdź z ekranu tytułowego na ekran główny w grze. Uwaga: Ten dodatek DLC jest dostępny tylko na koncie Microsoft, na którym został zakupiony. Nawet jeśli jesteś organizatorem grupy rodzinnej, konta członków rodziny nie uzyskają tego dodatku.