kryształów Źródła - 325 000
325 000 kryształów Źródła Zapewnia 200 000 kryształów Źródła oraz 125 000 bonusowych kryształów Źródła. Kryształy pozwalają na zakup kosmetycznych artykułów dla walczących, takich jak ekskluzywne skórki, rozmaite shadery do kostiumów postaci i wiele więcej!