Królowa wojowników
Długo oczekiwany dodatek „Królowa wojowników” na reszcie ujrzał światło dzienne. Nowa klasa, Elitarny wojownik Wikingów, jest do Twojej dyspozycji i na Twoje rozkazy w misji przeciwko nikczemnemu Wodzowi Ramhornowi. Dodatek „Królowa wojowników” zawiera 20 nowych bitw, nowego bohatera, nową klasę Elitarnego wojownika Wikingów, nowe poziomy trybu przetrwania oraz wiele nowy broni i Osiągnięć (100 <G>).