KRASNOLUDY CHAOSU
Krasnoludy Chaosu to wynaturzeni potomkowie krasnoludzkich podróżników, którzy przeszli straszliwą przemianę pod wpływem sił Chaosu, stając się złowrogimi i samolubnymi istotami. Pod jednym względem są jednak wciąż tacy sami – nadal uwielbiają grę w Blood Bowl! W ich szeregach prym wiedzie legendarny zawodnik Zzharg Madeye. Krasnoludy Chaosu kładą nacisk na obronę, korzystając z niezwykłej szybkości byczych centaurów oraz potężnej pierwszej linii, która potrafi wytrzymać silny napór przeciwnika i spowodować dotkliwe szkody. Jedną z ich największych zalet jest bardzo szybkie odblokowywanie potężnych umiejętności przez najsilniejszych graczy. Główną słabością Krasnoludów Chaosu jest panowanie nad piłką. Ze względu na niewielkie rozmiary i słabą zwinność muszą w ataku polegać na hobgoblinach. Hobgobliny są dosyć szybkie, ale dowolny przeciwnik może rozprawić się z nimi w łatwy sposób.