Klątwa Zombizaura
Niech Twoja horda straszydlingów zbiera kości, siarkę i ektoplazmę w tym nieco makabrycznym, ale zabawnym, nocnym, cmentarnym królestwie! Zbuduj straszliwe, cmentarne miasto dla grabarza Wilhelma, hrabiego Kefuli oraz pozostałych Keflingów zamieszkujących te bijącą chłodem krainę. Zbuduj mrożące krew w żyłach królestwo dzięki okropnie dziwnym stworom – uważaj jednak na najstraszniejszego stwora ze wszystkich – Zombiezaura! Ten dodatek wymaga aktualizacji gry do najnowszej wersji.