Klasyczny pakiet Czarnej Pantery
W nowej odsłonie historii o początkach T'Challi Czarna Pantera i jego siostra, Shuri, muszą uciec przed chaosem inwazji na ich ojczyznę, Wakandę, oraz uratować swoją matkę ze szponów nikczemnego Pazura. Pakiet zawiera 9 grywalnych postaci i nowy pojazd!