Klasyczny młocarz
Klasyczny młocarz był standardowym karabinem armii szarańczy. Pierwotnie został on zaprojektowany tak, by razić seriami 6 pocisków, co między innymi dało szarańczy decydującą przewagę podczas Dnia Wyjścia.