Kingdom Two Crowns: Call of Olympus
„Wypłyń i zbadaj odległe ziemie Dowiedz się, co w boskich górach drzemie” – wyrocznia W dalekiej krainie górujący nad wyspami Olimp rzuca niepokojący cień. Krainę bogów opanowała mroczna siła, a ty jako monarcha wyruszasz w podróż, by powstrzymać ją przed pochłonięciem świata. Śródziemnomorskie ciepło muska twoją skórę, towarzysząc ci w drodze przez ciemne lasy i piaszczyste plaże nad skrzącą się, turkusową wodą. Twoje zadanie jest jasne, a obecność bogów niemal namacalna – czy jednak wspomogą cię w walce z atakującą w nocy Chciwością? Kingdom Two Crowns: Call of Olympus to dodatek do Kingdom Two Crowns. Zbuduj królestwo samodzielnie lub w trybie kooperacji ze znajomym, w zupełnie nowym świecie, pełnym legend i mitów inspirowanych starożytną Grecją. Misja wyzwolenia Olimpu - Nowy, epicki świat: w Call of Olympus znajdziesz odnowioną mapę, która zaprowadzi cię do Olimpu. Ty wybierzesz, jak tam dotrzesz! - Wyspy ze świątyniami i zadaniami skrywają własne wyzwania, tajemne skarby i potężne artefakty jako nagrody. Dowiedź swojej wartości Artemidzie, Atenie, Hefajstosowi i Hermesowi, by otworzyć drogę do Olimpu. - Mitologiczne wierzchowce: poznaj i odblokuj potężne nowe wierzchowce, takie jak groźny trójgłowy Cerber, przerażająca Chimera ziejąca ogniem, majestatyczny skrzydlaty Pegaz, wierny osioł... i wiele innych! Walcz z niebotyczną Chciwością - Staw czoła lękowi: Chciwość stanowi większe zagrożenie niż kiedykolwiek, musisz więc przygotować szczególnie mocną obronę, by nie stracić korony. Czekają cię wielofazowe batalie ze złowieszczym wężem. - Ruszaj do boju: zmień styl walki na bardziej bezpośredni. Zaatakuj Chciwość, wykorzystując nowe mechaniki oblężenia i pomoc hoplitów ustawionych w falandze. - Zgromadź flotę: walcz na lądzie i w wodzie. Stwórz flotę wyposażoną w niszczycielskie, montowane na okrętach balisty, a po zwycięstwie przetransportuj armię przez morza i zwalczaj narastające zagrożenie ze strony Chciwości. Odkryj boskie moce i zdolności - Potężne artefakty: odblokuj cztery dary bogów, w tym łuk o potężnych ukierunkowanych atakach czy młot wzmacniający wojska. Te wyjątkowe przedmioty zapewniają nowe zdolności ofensywne i defensywne w walce z Chciwością. - Kieruj się słowami wyroczni: nigdy nie zbaczaj z drogi. Na życzenie wyrocznia zdradzi mądrości i udzieli wskazówek, które doprowadzą cię do kolejnego etapu tej odysei. - Niech Chciwość stanie w ogniu: władaj ogniem dzięki nowemu pustelnikowi. To jak dar od samego Prometeusza!