Kingdom Come: Deliverance - The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon
Serce naszego rozkochanego panicza Jana Ptaszka rozdziera tęsknota za... jego najświeższym obiektem westchnień. W drugiej zawartości do pobrania dla Kingdom Come: Deliverance, "Miłosne przygody śmiałego pana Jana Ptaszka", nasz popularny bohater próbuje zdobyć względy najpiękniejszej, jego zdaniem, niewiasty. Chociaż sztukę podrywu opanował do perfekcji, może to nie wystarczyć do osiągnięcia sukcesu. Będzie potrzebował twojej pomocy, czyli Henryka. Postaraj się, aby miłosne podboje pana Jana Ptaszka miały szczęśliwe zakończenie! Ten główny cel łączy trzy zadania, w trakcie których będziesz czytać miłosne wiersze, przygotowywać nocną schadzkę oraz próbował powstrzymać rozwścieczonego rzeźnika. Czeka cię przeniknięcie do obozu żądnych krwi rzezimieszków, udział w turnieju gry w kości, wykopanie zwłok, odnalezienie mordercy i... hmm... być może stanie się jednym z nich. Wszystko w imię miłości, oczywiście!