Kingdom Come: Deliverance II Gallant Huntsman's Kit
Sezon łowów się rozpoczyna... nie chcesz tego przegapić! Czy tropisz morderców twoich rodziców, czy zwierzynę w leśnych ostępach – zawsze będziesz wyglądać świetnie dzięki Zestawowi mężnego myśliwego. Pełny strój łowiecki to niezbędny dodatek do garderoby aspirującego łowczego – czy ozdobisz głowę czapką myśliwską św. Huberta, strzelasz do zdobyczy z kuszy Artemidy czy zadajesz szyku w myśliwskim płaszczu Nimroda.