Killing Floor 2 – przepustka zbrojowni 2
Poszerz swój repertuar destrukcji zetów w Killing Floor 2 dzięki przepustce sezonowej zbrojowni 2! To najbardziej wydajny sposób pod względem forsy na uzyskiwanie natychmiastowego dostępu do wszystkich sześciu broni wydanych w 2022 roku i dwóch broni wydanych w 2023. Elementy zawarte w tym zestawie: Promień Reducto, Wartownik, karabin szturmowy G36C, krwawy sierp, działko burzowe HV, ZED MKIII, Wstrząsacz S12 oraz nowa Niszczarka MG3! Wszystkie zestawy broni zawierają 5 unikatowych skórek broni!