Keepers Of The Void
Podczas zadania zleconego przez Vulgrima, Furia musi wyruszyć do Żmijowe jamy i usunąć starożytne zagrożenie, które tam panuje. Czekają na nią nowe lokacje, łamigłówki i wrogowie, którzy sprawdzą jej umiejętności. W ramach nagrody Furia może odblokować zupełnie nowe rodzaje uzbrojenia dla Podziemia, a także największą nagrodę ze wszystkich: Zbroja Abyssal.