Karabin Sprzymierzonych ENG
Karabin T-51 to korzystająca z odrzutu lufy, półautomatyczna, zasilana ładunkami broń snajperska, która wystrzeliwuje pociski balistyczne na znaczną odległość. W odróżnieniu od innych rodzajów broni Sprzymierzonych jej działanie nie opiera się na rozgrzanej plazmie ani innym materiale energetycznym, lecz na wystrzeliwaniu radioaktywnych pocisków balistycznych.Modyfikacja ENGAGE.