Kao the Kangaroo: Top of the Class
Nawet jeśli nie zachowujesz się zbyt mądrze, możesz wyglądać mądrze! Dzięki dwóm pełnym strojom (złożonym z czterech części) Kao może teraz ubrać się jak mózgowiec albo dodać swojemu strojowi odrobiny klasy, a wszystko to zupełnie za darmo!