Kacze opowieści
„Kacze opowieści” to mapa przygodowa, na której skarby i kłopoty czekają na ciebie na każdym kroku! Odwiedź rezydencję McKwacza, zdobądź Mount Neverest, mknij Słoneczną Strzałą po przygody i legendarne zagadki, a po drodze zdeponuj swoje zdobycze w skarbcu! Odkryj tajemnicę lub napisz historię od nowa jako Hyzio, Dyzio, Zyzio, Tasia i wielu innych mieszkańców Kaczogrodu. Pobierz mapę „Kacze opowieści” i niech wciągnie cię przygody wir! Łuu-u! Zawartość jest przeznaczona wyłącznie do gry Minecraft (2017) i nie można jej użyć w grze Minecraft: Xbox One Edition (2014).