Just Dance 2025 Edition – Pakiet Jednorożca
Skorzystaj z Pakietu Jednorożca wchodzącego w skład Edycji Limitowanej, aby ozdobić swoją kartę tancerza awatarem jednorożca i tęczowym tłem. Możesz wysyłać ze swoją naklejką pocałunki jednorożca i chwalić się magicznymi efektami punktacji!