Just Cause 4 - Śmiałkowie na start
Rico Rodriguez bierze udział w pełnej adrenaliny przygodzie w dodatku „Śmiałkowie na start”. Zasiądź za kierownicą uzbrojonych wozów i staw czoła wrogim gangom w trzech wybuchowych wyzwaniach. Pal gumy i gnij metal podczas gwałtownych zmagań przeznaczonych dla fanów drogowej rozwałki. Niszcz. Ścigaj się. Przeżyj.