Just Cause 4 - Pakiet Złotego Wyposażenia
Zaopatrz się w specjalny Pakiet Złotego Wyposażenia, a uzyskasz dostęp do złotej strzelby z funkcją strzelania smugową amunicją rykoszetującą oraz złotego wingsuita i spadochronu. - Złota strzelba: Likwiduj nieprzyjaciół tą wyjątkową bronią z funkcją prowadzenia ognia smugową amunicją rykoszetującą. - Złoty wingsuit: Szybuj nad Solís w tym stylowym złotym kombinezonie. - Złoty spadochron: Suń po niebie ze złotą czaszą spadochronu nad głową.