Just Cause 4 - Pakiet Renegata
Zaopatrz się w Pakiet Renegata, a uzyskasz dostęp do wyrzutni dronów renegata oraz wingsuita i spadochronu renegata. - Wyrzutnia dronów renegata: To cudo techniki pozwala wystrzelić drona, który wspiera Rica w walce, prowadząc ogień amunicją smugową. - Wingsuit renegata: Szybuj nad Solís w tym stylowym kombinezonie renegata. - Spadochron renegata: Suń po niebie z czaszą spadochronu renegata nad głową.