Just Cause 4 – Pakiet Pojazdów Wilków Morskich
W skład „Pakietu Pojazdów Wilków Morskich” wchodzą: GALEON (SS Borracho): Poślij wrogów na dno przy pomocy dział zamontowanych na dziobie i burtach tego galeonu, który tak samo szybko przemieszcza się po lądzie, co po morzach i oceanach! OPANCERZONY PODUSZKOWIEC (Hellbender): Ten potężny poduszkowiec pozwoli ci stawić czoła dowolnej jednostce wroga! Oprócz niezwykle wytrzymałego pancerza dysponuje też ciężkim działem i pociskami termolokacyjnymi!