Just Cause 4 – Pakiet Pojazdów Rekin i Pies
Rekiny, lasery, psy i dopalacze. Czego chcieć więcej? W skład „Pakietu Pojazdów Rekin i Pies” wchodzą: SAMOCHÓD REKIN (Thresher): Atakuj od strony wody, korzystając z laserowego namierzania celów, w jakie wyposażony jest ten wóz. SAMOCHÓD PIES (Sheepdog '84): Wyróżnij się z tłumu w tym pokrytym futrem wozie transportowym. Odgryź się Czarnej Ręce i salwuj się ucieczką, korzystając z funkcji dopalania.