Just Cause 3: Reaper Missile Mech
Mech "Żniwiarz" to najnowsze osiągnięcie technologii produkcji pojazdów mechanicznych, które doda elegancji i wyrafinowania każdemu polu boju. Usiądź, rozluźnij się i korzystaj z możliwości, jakie daje mech uzbrojony w namierzające wiele celów rakiety, działko bawarowe, broń grawitacyjną CHWYT i cios odpychający.