Just Cause 3: Bavarium Sea Heist
Just Cause 3: Bavarium Sea Heist to trzeci pakiet DLC premium wchodzący w skład przepustki na pakiety Powietrzny, Lądowy i Morski. Wyrusz na niebezpieczne wody zachodniego Medici i z pomocą Anniki, Sheldona, Lucha i nowej, niszczycielskiej łodzi rakietowej przedrzyj się do tajemniczej placówki badawczej Ogończa. To tam znajdziesz najrzadszą i najpotężniejszą broń stworzoną przez korporację Eden. Pakiet obejmuje nową lokalizację, misje, typ wyzwań, uzbrojoną łódź rakietową i niszczycielski miotacz błyskawic, Iskrę Edenu. Funkcje - Oswobodź przybrzeżne wody regionu Scolio, gdzie Eden umieścił tajemniczą bazę Ogończa. - Zasiądź za sterami morderczej łodzi rakietowej Luchador i niszcz flotę Czarnej Ręki dzięki namierzającym wiele celów rakietom i działkom. - Przeniknij do bazy Ogończa, żeby zdobyć niszczycielski miotacz błyskawic, Iskrę Edenu, i mordować wrogów w nowych misjach fabularnych. - Dodatkowo wzmocnij Iskrę dzięki modom zdobytym w wyzwaniu morskiego najeźdźcy.