Jurassic World Evolution 2: zawartość dodatkowa w przedsprzedaży
Zamów przedpremierowo, aby zdobyć trzy unikalne skórki do pojazdów inspirowane filmem Zaginiony świat: Jurassic Park z 1997 r. Korzystaj z nich, dowodząc zespołem strażników, zespołem przechwytującym lub mobilną jednostką weterynaryjną w trybie wyzwania oraz trybie piaskownicy i poczuj się jak w filmie!