Jurassic World Evolution 2: pakiet Wczesna kreda
Tchnij nowe życie w swoje parki i odkryj niesamowitą gamę zwierząt z okresu kredy dzięki Jurassic World Evolution 2: pakiet Wczesna kreda. Umieść w swoim parku cztery nowe ekscytujące prehistoryczne gatunki, w tym dinozaury zamieszkujące ląd oraz gady morskie i latające. Te majestatyczne gatunki zdają się być żywe jak nigdy dotąd, gdy zdobywają terytoria i wchodzą w zupełnie nowe interakcje pomiędzy sobą, walczą o dominację oraz inteligentnie reagują na otaczający je świat. Zawartość pakietu: - Kronozaur został nazwany na cześć Kronosa, króla tytanów, ponieważ jest jednym z największych pliozaurów, należących do mięsożernego gatunku gadów morskich z potężnymi, przypominającymi wiosła płetwami, które pomagają im łapać ofiary. - Dsungaripterus to mały i tęgi pterozaur, którego łatwo można zidentyfikować po jego charakterystycznym grzebieniu i długiej, zakrzywionej w górę szczęce. - Minmi to mały, przypominający czołg dinozaur należący do rodziny ankylozaurów. W przeciwieństwie do innych jej przedstawicieli posiada on poziome płyty kostne wzdłuż boków jego grzbietu, zapewniające mu dobrą ochronę przed drapieżnikami. - Wuerhozaur należy do rodziny stegozaurydów. Trzyma się blisko ziemi i żywi niską roślinnością. Wykorzystuje kolce na ogonie, aby bronić się przed potencjalnymi drapieżnikami.