Jumanji: Dzikie przygody
Poznaj niebezpieczny świat gry Jumanji i wyrusz na ekscytującą przygodę, podczas której będziesz szukać skradzionego klejnotu – Oka Jaguara – oraz drogi powrotnej do domu! Następujący bohaterowie mogą być twoim awatarem: Smolder Bravestone, Ruby Roundhouse, Mouse Finbar i Shelly Oberon. Eksploruj niezbadane obszary zamieszkiwane przez groźnych drapieżników, walczące frakcje i misterne pułapki, które powalą cię na kolana. Przetrwaj w dżungli, aby dotrzeć do nowych obszarów, takich jak zapomniane wioski, lodowe szczyty, mroczne jaskinie i cuchnące bagna. Zawsze miej się na baczności – wszędzie czyhają nowe zagrożenia, a w każdej chwili możesz usłyszeć bębny Jumanji! Awansuj swoich bohaterów na wyższe poziomy dzięki zdobywanemu doświadczeniu i wykorzystuj zdobyte łupy, aby kupować ulepszenia. Staw czoła cwanemu Przemytnikowi oraz okrutnemu Tygrysowi Syberyjskiemu. Być może uda ci się odkryć najbardziej skrywane pomieszczenia i zaginione skarby Jumanji. Misja odnalezienia Klejnotu Jumanji ewoluowała. Chcesz wrócić do domu? Pora na przygodę!