JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Keicho Nijimura DLC
Stań na czele własnej armii dzięki Worse Company, standowi Keicho Nijimury, który jest już dostępny w All-Star Battle R! Zmobilizuj żołnierzy, czołgi i helikoptery Keicho, aby zwalić wrogów z nóg! Zawartość: – Grywalna postać Keicho Nijimura – Dodatkowy glosariusz JoJo, przeglądarka modeli, test dźwięku i przeglądarka grafik Keicho Nijimury – Dodatkowe elementy kolekcji Keicho Nijimury w sklepie w grze * Zwróć uwagę, że Season Pass zawiera to DLC, a więc uważaj, aby nie dokonać zakupu dwa razy.