Jeden talon edycji postaci (partia 2)
Zawartość: - Jeden talon edycji postaci (partia 2) Talony edycji postaci umożliwiają wprowadzenie dowolnych zmian w wyglądzie postaci! - Użyj talonu na ekranie wyboru zapisu danych, aby edytować wygląd istniejącego łowcy. - Zawartość tego dodatku można odebrać tylko raz. - Zapisanie edytowanej postaci powoduje wykorzystanie talonu. - Korzystając ze Skrzynki na przedmioty, możesz modyfikować włosy, kolor brwi, zarost, makijaż i strój bez użycia talonu.