Iron Harvest – Roswiecka rewolucja
Ponad 100 lat temu rewolucje w prawdziwej Rosji zakończyły się przewrotem zbrojnym dokonanym przez bolszewików. Alternatywny świat 1920+ nie widział jednak takich rewolucji – aż do teraz. Gracze rozegrają dodatkowy wątek na czterech nowych mapach do gry samodzielnej i będą mieli okazję poznać tajemniczego Rasputina.