Inżynier wsparcia i złoto
Inżynier wsparcia plus 1000 sztuk złota Battle Islands (waluta premium) Kup ten cenny pakiet zawierający Inżyniera wsparcia i złoto. Przyspiesz produkcję budynków i obrony oraz napełnij swój skarbiec.