Into the Belly of the Beast
“Into the Belly of the Beast” to przygodowa gra akcji w trybie single player. Wciel się w rolę “Sploosh’a", sympatycznego robaka morskiego, który rusza na ratunek swoim dzieciom, połkniętym przez morskiego potwora. Podczas swojej podróży po różnych niezwykłych regionach morskiego potwora będziesz musiał użyć właściwości tego szczególnego otoczenia i rozwiązać wiele zagadek. Przetrwaj walki z przeciwnikami, wykorzystując w sposób twórczy różne DNA: zjadając różne typy DNA wpływasz nie tylko na to, w jaki sposób inne stworzenia na ciebie reagują, ale także uczysz się wielu specjalnych umiejętności. Znajdź najlepszą taktykę dla każdego obszaru!