Insurgency: Sandstorm - Urban Digital Weapon Skin Set
Odzyskaj ulice dzięki zestawowi skórek „Urban Digital” dla następujących broni: - AK-74 (Specjalista od karabinów) - FAMAS F1 (Specjalista od karabinów) - Uzi (Łamacz) - ACE 52 (Doradca) - Alpha AK (Doradca) - Pistolet 1911 (wszystkie klasy) Przedmioty zostaną odblokowane w grze z chwilą dokonania zakupu. Aby dodać je do aktywnego wyposażenia, należy przejść do kategorii ulepszenia estetyki każdej z broni w menu wyposażenia. Ten dodatek DLC jest częścią przepustki „Year 1 Pass” oraz edycji „Deluxe Edition” i „Gold Edition”.