Insurgency: Sandstorm - Two-Tone Weapon Skin Set
Eliminując przeciwników, czuj odrzut każdego strzału dzięki zestawowi skórek broni „Two-Tone”. Skórki te można założyć w menu Wyposażenie oddziału Security na następujące bronie, o ile są dostępne: - M870 - M4A1 - MP7 - PF940 - Vector - VHS-2 Przedmioty zostaną odblokowane w grze z chwilą dokonania zakupu i można je łączyć z innymi elementami stylu. Aby dodać je do aktywnego wyposażenia, należy przejść do sekcji Personalizuj w głównym menu. Zestaw skórek broni „Two-Tone” należy do zestawu „Praetorian”.