Insurgency: Sandstorm - The Warlord Gear Set
Pakiet skórek Warlord odblokowuje unikalny wygląd żołnierza Insurgent, pozłacany AKM, farbę do twarzy, pakiety amunicji, rękawiczki i bojówki. Zachowaj styl i przygotuj się na to, co może przynieść wojna. Pakiet zawiera elementy do modyfikacji głowy, korpusu, nóg, rękawiczek, okien broni dla oddziału Insurgent. Odblokowane przedmioty są od razu dostępne do wykorzystania w różnych konfiguracjach.