Insurgency: Sandstorm - Night Raven Weapon Skin Set
Zniknij w mroku i przygotuj zasadzkę na wrogów z zestawem skórek broni Night Raven. Skórki można zastosować do sześciu różnych broni. Skórki broni Night Raven można wybrać w menu Ekwipunek frakcji Security dla następujących broni: - Rifleman/Demolitions: WCX - Breacher: KSG - Advisor: Vector - Gunner: M249 - Marksman: M24 - Secondary: PF940 Przedmioty te zostaną odblokowane w grze w chwili zakupu i mogą być łączone z innymi elementami kosmetycznymi wyposażenia. Można je założyć w grze w menu personalizacji, które jest dostępne z poziomu menu głównego. Zestaw skórek broni Night Raven jest zawarty w pakiecie zestawów Resurgence.