Insurgency: Sandstorm - Midnight Blue Weapon Skin Set
Poluj z klasą na nieostrożnych dzięki zestawowi skórek broni „Midnight Blue”. Skórki można dodać do aktywnego wyposażenia za pośrednictwem menu wyposażenia w drużynie Insurgent i Security: - Pistolet - PF940 - Pistolet maszynowy/karabin krótkolufowy - Honey Badger - Strzelba - M870 - Karabin szturmowy - M4A1 - Karabin bojowy - G3A3 - Karabin snajperski - Mk 14 EBR Przedmioty zostaną odblokowane w grze z chwilą dokonania zakupu. Aby dodać je do aktywnego wyposażenia, należy przejść do kategorii ulepszenia estetyki każdej z broni w menu wyposażenia. Ten dodatek DLC jest częścią przepustki „Year 1 Pass” oraz edycji „Deluxe Edition” i „Gold Edition”.