Insurgency: Sandstorm - Desert Hex Weapon Skin Set
Wtop się w burzę piaskową dzięki zestawowi skórek broni „Destert Hex”. Skórki można dodać do aktywnego wyposażenia za pośrednictwem menu wyposażenia w drużynie Insurgent i Security dla następujących broni: - M16A4 (Specjalista od karabinów) - AUG A3 (Specjalista od karabinów) - MP7 (Łamacz) - Tavor 7 (Doradca) - Mk 18 CQBR (Doradca) - Pistolet M45 (wszystkie klasy) Przedmioty zostaną odblokowane w grze z chwilą dokonania zakupu. Aby dodać je do aktywnego wyposażenia, należy przejść do kategorii ulepszenia estetyki każdej z broni w menu wyposażenia. Ten dodatek DLC jest częścią przepustki „Year 1 Pass” oraz edycji „Deluxe Edition” i „Gold Edition”.