Insurgency: Sandstorm - Chemical Combat Gear Set
Sprostaj trudnym warunkom i podbij pole bitwy z zestawem wyposażenia Chemical Combat dla oddziału Security. Zestaw zawiera pięć kosmetycznych elementów wyposażenia: - Hełm Chemical Combat - Góra Chemical Combat - Rękawice Chemical Combat - Dół Chemical Combat - Buty Chemical Combat Przedmioty te zostaną odblokowane w grze w chwili zakupu i mogą być łączone z innymi kosmetycznymi elementami wyposażenia. Można je założyć w grze w menu Dostosuj dostępnym z poziomu menu głównego. Zestaw wyposażenia Chemical Combat jest zawarty w pakiecie zestawów Crisis.