Inquisitor Sword & Industrial Tattoo
Zawartość do gry. Utrzymuj w ryzach robotników Albionu Inkwizytorem, mieczem inspirowanym erą przemysłową. Uzupełnij swój nowoczesny wygląd tatuażami przemysłowymi.