Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition
Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition wzbogaca najnowszą serię bijatyk NetherRealm Studios o sześciu nowych bohaterów, ponad 30 nowych skórek i 60 nowych misji S.T.A.R. Labs, idąc za ciosem w pełnym tego słowa znaczeniu. Poza ikonami DC Comics, takimi jak Batman, Joker, Zielona Latarnia, Flash, Superman i Wonder Woman, najnowsza gra wielokrotnie nagradzanego studia charakteryzuje się oryginalną i pełną głębi fabułą. Bohaterowie i złoczyńcy staną przeciw sobie w heroicznych bitwach na wielką skalę, toczonych w świecie, w którym zatarła się granica między dobrem a złem.