Pobierz i graj jako Wojownicze Żółwie Ninja. Głęboko pod powierzchnią w kanałach ściekowych miasta Nowy Jork, czwórka żółwich braci uległa mutacji spowodowanej wyciekiem radioaktywnym i rozpoczęła szkolenie sztuki ninjutsu. Działając w cieniu, bronią obywateli swojego miasta przed wrogimi klanami ninja, niebezpiecznymi mutantami i międzywymiarowymi tyranami różnego wyglądu i rozmiaru. W trakcie walki ze swoim najpotężniejszym arcywrogiem, nieustraszonym Krangiem, nasi bohaterowie w półskorupach zostają wyrzuceni w podróż w jedną stronę przez Mulitwersum.