Pobierz i graj jako Sub-Zero, który w walce używa zabójczej kombinacji lodowych mocy ze sztukami walki. Aby zemścić się na Scorpionie i oddać honor swojemu zamordowanemu bratu, Kuai Liang wziął udział w drugim turnieju Mortal Kombat. Po dokonaniu zemsty powrócił w rodzinne strony, aby przejąć przywództwo nad klanem Lin Kuei. Jako jego wielki mistrz, drugi Sub-Zero zmienił organizację w jednego z najbardziej godnych zaufania sojuszników Ziemskiego Wymiaru.