Pobierz i graj jako Atom. Geniusz fizyki Ryan Choi przybrał postać Atoma, kiedy jego mentor i pierwszy Atom, Ray Palmer zaginął w tajemniczych okolicznościach. Uzbrojony w kwantową technologię zmniejszającą, Ryan użyje subatomowej mocy kwantowego biopasa, aby odnaleźć swojego zaginionego przyjaciela i kontynuować walkę o sprawiedliwość.