Zapewnia 10 000 kryształów Źródła oraz 1000 bonusowych kryształów Źródła. Kryształy pozwalają na zakup kosmetycznych artykułów dla walczących, takich jak ekskluzywne skórki, rozmaite shadery do kostiumów postaci i wiele więcej!