SQUARE ENIXAkcja i przygoda
Legendarny serial anime i manga „DRAGON QUEST The Adventure of Dai” powraca jako przepełniona ekscytującą akcją gra RPG! Przeżyj w INFINITY STRASH raz jeszcze wydarzenia z anime, przejmując kontrolę nad Daiem i Disciples of Avan walczącymi z Dark Army! Bond Memories – przedmioty odtwarzające legendarne sceny z oryginalnej mangi. Zdobądź i wyposaż się w nie, aby wzmacniać swoje umiejętności i dostosowywać je do własnego stylu gry. Temple of Recollection – przejdź ponad 100 kombinacji pomieszczeń niekończącego się lochu, w którym potwory i pułapki zmieniają się za każdym razem, gdy go odwiedzasz. Zabijaj hordy potworów, by dotrzeć do ostatniego poziomu. [FABUŁA] Minęło wiele lat, odkąd bohater przywrócił w krainie pokój... W świecie dręczonym przez siły zła, szermierz i jego towarzysze wyruszają, by pokonać Dark Lorda Hadlara. Na odludnej wyspie na południowych morzach chłopiec o imieniu Dai żyje wśród potworów i marzy, by pewnego dnia zostać bohaterem. Wszystko zmienia się, gdy Dark Lord powraca do życia. Gdy świat staje przed nowym kryzysem, Dai składa obietnicę swojemu mentorowi, poznaje nowych przyjaciół i stopniowo poznaje swoje przeznaczenie... Oto początek przygody Daia, który pragnie zostać prawdziwym bohaterem! <Dodatek za wczesny zakup> Legendary Hero – kostium Daia Hero’s Tutor – Bond Memory zapewniające dodatkowe punkty doświadczenia. *Bond Memory „Hero's Tutor” można zdobyć również w Temple of Recollection. Dodatek za wczesny zakup zapewnia szybszy dostęp do tego przedmiotu. *Dodatek za wczesny zakup otrzymają klienci, którzy kupią standardową edycję lub cyfrową edycję deluxe w dniach od 27.05.2023 do 12.10.2023.