Infinity Strash: DRAGON QUEST The Adventure of Dai - Cyfrowa edycja deluxe
Legendarny serial anime i manga „DRAGON QUEST The Adventure of Dai” powraca jako przepełniona ekscytującą akcją gra RPG! Przeżyj w INFINITY STRASH raz jeszcze wydarzenia z anime, przejmując kontrolę nad Daiem i Disciples of Avan walczącymi z Dark Army! Bond Memories – przedmioty odtwarzające legendarne sceny z oryginalnej mangi. Zdobądź i wyposaż się w nie, aby wzmacniać swoje umiejętności i dostosowywać je do własnego stylu gry. Temple of Recollection – przejdź ponad 100 kombinacji pomieszczeń niekończącego się lochu, w którym potwory i pułapki zmieniają się za każdym razem, gdy go odwiedzasz. Zabijaj hordy potworów, by dotrzeć do ostatniego poziomu. [FABUŁA] Minęło wiele lat, odkąd bohater przywrócił w krainie pokój... W świecie dręczonym przez siły zła, szermierz i jego towarzysze wyruszają, by pokonać Dark Lorda Hadlara. Na odludnej wyspie na południowych morzach chłopiec o imieniu Dai żyje wśród potworów i marzy, by pewnego dnia zostać bohaterem. Wszystko zmienia się, gdy Dark Lord powraca do życia. Gdy świat staje przed nowym kryzysem, Dai składa obietnicę swojemu mentorowi, poznaje nowych przyjaciół i stopniowo poznaje swoje przeznaczenie... Oto początek przygody Daia, który pragnie zostać prawdziwym bohaterem! <Zawartość cyfrowej edycji deluxe> *Legendary Mage – kostium Poppa *Legendary Priest – kostium Maam (Warrior Priest) *Legendary Martial Artist – kostium Maam (Martial Artist) *Legendary Swordsman – kostium Hyunckela (Dark Armour Blade) *Legendary Warrior – kostium Hyunckela (Dark Armour Spear)