Immortals Fenyx Rising Zestaw poszukiwacza przygód (3000 Kredytów + przedmioty)
Zacznij swoją przygodę jak należy! Pakiet zawiera: 3000 Kredytów Immortals, Smoka Fosfora i zapas składników do warzenia mikstur. Można kupić tylko raz. Wymaga gry Immortal Fenyx Rising na odpowiedniej platformie (do pobrania osobno). Kredytów kupionych na jednej platformie nie można wykorzystać na innych. Zakup nie podlega zwrotom.