Immortals Fenyx Rising – Zagubieni bogowie
Wzbogać swoją przygodę o trzecie rozszerzenie DLC - Zagubieni bogowie. Poznaj zupełnie nowe rozwiązania w warstwie rozgrywkowej, w tym nową bohaterkę, styl walki wręcz, a także wciągającą mityczną przygodę! Poznaj Ash, nową bohaterkę, która wyruszy w mityczną podróż, by zjednoczyć greckich bogów, na czele z tak legendarnymi postaciami jak Posejdon, Hades i wielu innych. Odblokuj jej moce, korzystając z zupełnie nowego, w pełni spersonalizowanego systemu ulepszeń i sprowadź bogów z powrotem do Panteonu.